Treasure box

16.12.08

Per compensa uns dies de sequera us deixo un d'aquells jocs rebuscats a més no poder...

Per variar, es tracta de fer un seguit d'accions en l'ordre correcte per fer arribar la piloteta vermella al seu destí.

Us caldrà habilitat, memòria, coneixements musicals, i pensar d'una manera diferent. Sí, si intenteu fer les coses més evidents segurament no passareu de el segon pas.

No desistiu, quan sembla que ja no podeu clicar enlloc més de la pantalla sempre apareix alguna cosa nova.

Divertit, adictiu, i d'aquells que m'agraden, els que us fan pensar. Sinó no no valdria la pena, no creieu?

M'informeu dels vostres avenços?

Deliris de Goshi de dimarts, de desembre 16, 2008  

2 comentaris:

T'informo dels meus avenços? Me l'he passat xD Tampoc era gaire difícil xD

Carol ha dit...
dimarts, de desembre 16, 2008  

Carai.. jo em vaig quedar amb l'helicòpter... però es que estava molt adormit quan el vaig provar...

Goshi ha dit...
dijous, de desembre 18, 2008  

Publica un comentari a l'entrada