Neveres molt originals!

20.7.08

Ara que arribem als detalls finals de la casa, he trobat l'iman de nevera amb que, segur, que tot friki ha somniat algun cop.

Amb Frigits podreu transformar la vostra nevera en un impressionant joc on haurem d'aconseguir que la boleta arribi al seu destí final.

Sí, sí, no és una nevera vermella amb dibuixets pintats a mà (com la que ens vam fer provisionalment per casa meva) però segur que hi passareu una bona estona.

Dedicat a tothom que aprofita aquest estiu per fer la mudança (ergo: Laia, Ingrid, etc..). A veure si us ho compreu i em convideu a dinar!

Deliris de Goshi de diumenge, de juliol 20, 2008  

5 comentaris:

Quan estigui tot moblat començarem amb aquestes cosetes :P

dilluns, de juliol 21, 2008  

Jo prefereixo el teu còmic de Sant Jordi :)

Carol ha dit...
dilluns, de juliol 21, 2008  

és una bona manera de mantenir a ratlla la dieta! vas a la nevera i enlloc d'agafar menjar a jugar XD
Ja has acabat les vacances??

Anònim ha dit...
dijous, d’agost 07, 2008  

De moment ja sóc a casa.. però em queda una setmaneta i mitja de "festa". Així que ens dedicarem a pintar buscar mobles i cosetes d'aquestes...

Previst fer una barbacoa blogera?? A veure si abans que se m'acabin les vacances!

Goshi ha dit...
dijous, d’agost 07, 2008  

Doncs que us sigui lleu.

Nosaltres encara estem fent visites a l'IKEA i similars... i amb la calor que fa és molt estressant. Això sí, al menys ja tenim on seure i llit :P

Les enganxines i els imants arribaran quan tinguem una mica de temps per a "decorar".

dijous, d’agost 07, 2008  

Publica un comentari a l'entrada