Govindes

10.11.07

Avui vull fer un EPA a un bon amic. Habitualment no parlo gaire de castells al meu blog. És una decisió amb la que vaig iniciar aquesta meva experiència blogaire. Avui seguiré sense fer-ho doncs el centre d'atenció d'aquest article son els Govindes.

Fa uns dies Frikilandi Verdusco publicava un vídeo senzillament espectacular. Per l'estructura, per la tècnica, per la manera de fer i pel fet que això, tant similar als nostres castells, es visqui un sol cop l'any a l'altre banda del món. A Mombai, els nostres castellers s'anomenen Govindes!

Deliris de Goshi de dissabte, de novembre 10, 2007  

3 comentaris:

La técnica es BRUTAL. Quan van passar per l'assaig de Minyons ja vem flipar.

Carlos Luna ha dit...
diumenge, de novembre 11, 2007  

q és una EPA?a mi no em facis coses rares eh tio!! xD
frikilandi

Frikilandi ha dit...
dissabte, de desembre 01, 2007  

Ei Frikilandi!! doncs és molt senzill. Quan a un web hi veus una paraula amb un subratllat sospitós però que no es tracta d'un enllaç, normalment acostuma a ser un acronim.

Com funciona això? Doncs molt senzill, com si fos un enllaç, ens col·loquem a sobre però en aquest cas no cal que cliquem doncs amb només passar per sobre ens apareixerà el significat de la paraula en qüestió.

En aquest cas (ja veig que no et mires gaire el meu blog ¬¬) un EPA és un Enllaç Per Admiració.

Una abraçada nanu i cuida't! a veure quan ens veiem que ara ja fa unes setmanes que no xerem!

Goshi ha dit...
dilluns, de desembre 03, 2007  

Publica un comentari a l'entrada