Sí sí sí!! el paleta ja és aquí!!

3.9.07

Qui diria que algú estaria tant content de tenir obres a casa? Doncs sí, jo ho estic, sempre a contra corrent.

Pels que aterreu nous per aquí, només explicar-vos que aquestes obres son les que han de fer que m'independitzi d'una vegada per totes.

Aquest matí han arribat els paletes. El "J", un ex-client de la meva anterior feina i el "M", a qui encara no conec. Trastos, eines, pics i pales.

Primera feina tapar el forat de l'escala i separar, per sempre, la casa dels meus pares de la meva futura llar. Ara sí, la casa està en marxa!!

Us he penjat aquesta foto perquè, en part, és poc més o menys com m'imagino que serà el meu futur estudi. Amb forat de l'escala, teulada inclinada (tot i que serà més alta) i el desordre normal ocupant tot l'espai vital. Sí! el meu estudi! Creueu els dits i SOBRETOT PACIÈNCIA!!

Deliris de Goshi de dilluns, de setembre 03, 2007  

4 comentaris:

enhorabona!!! quina sort que tenen alguns...els hi diré el mateix als meus pares...tenim un duplex i potser els tanco la part de la porta i em quedo amb el d'abaix XDDD
Merci pel comentari al meu bloc!!

Anònim ha dit...
dimarts, de setembre 04, 2007  

Enhorabona!!
Jo encara busco pis... tot i que és una mica desesperant ¬¬

Ara a esperar a que estigui acabat :)

dimarts, de setembre 04, 2007  

Eps!

Sempre dic el mateix.. però hi sou tots convidats. Ja us aniré donant les novetats i quan estigui feta l'estrenem amb un bon soparet? (no us queda temps per aguantar-me abans d'això..)

Goshi ha dit...
dimecres, de setembre 05, 2007  

Tu convida, convida... Que ja veuràs que no donaràs a l'abast amb tantes festes!! ;)

Carol ha dit...
dimecres, de setembre 05, 2007  

Publica un comentari a l'entrada