L'elefant de l'informàtica

17.9.07

Hi ha coses que només poden passar amb windows.

Que sigui un sistema on el consum de recursos prima sobre l'efectivitat, té un passe. Que sigui l'únic sistema amb més virus i atacs del món, mira. Que cada cop que han de treure un sistema operatiu ho facin amb la legió d'advocats al darrere, podria entendre's. Que tanquin les portes al software lliure i intentin vendre un sistema tediós a un preu de multimilionari fins i tot.

Però que el teu propi sistema s'acolloni quan troba el ratolí ja és la ostia!!

3 comentaris:

Això és Windows Vista segur! ¬¬

Aquesta és la part que han "innovat" seguint la imatge de GNU/Linux i aquests sistemes, quan demanen al root...

Sort que per la feina encara no l'han fet "oficial" i no li haig de veure la cara (el dia que comencin a instal·lar-ho em sembla que aniré amb un martell a la ma, despatx per despatx ¬¬).

dimarts, de setembre 18, 2007  

Millor pendre-s'ho amb humor, certament.

Jo cada cop que haig de tocar un Windows recordo els motius pels quals vaig migrar a Ubuntu. En dues paraules: SIMPLICITAT y EFECTIVITAT.

M'agrada Linux i cada cop trovo menys útil Windows en totes les seves variants (especialment el Vista, que sembla un arbre de Nadal!).

Carlos Luna ha dit...
dimarts, de setembre 18, 2007  

Jajaja! Sé que a molta gent això l'indigna, però mi em fa descollonar, què voleu que us digui xD (això sí, potser passa una mica massa sovint ¬¬')

Núria ha dit...
dimarts, de setembre 18, 2007  

Publica un comentari a l'entrada