La llarga setmana

27.9.07

De retorn a la xarxa us explicaré quatre coses d'aquesta llarga setmana.


Ser l'ocupa del teu germà aporta coses bones i coses dolentes, com tot. Bones com que et mimen molt, no pagues el menjar i no tens gaire maldecaps a casa (perquè sempre et volen fer sentir bé). Contratemps a canvi com que no tens el teu llit, ni el teu ordinador, ni és casa teva, et sents més lliure en un hotel per molta confiança que hi pugui haver.

Per sort, el tema ordinador s'ha arreglat, ja tinc cable de xarxa i em puc connectar ni que sigui a les tantes amb mono de tecnologia. Tot i que sigui amb un portàtil a mig instal·lar, torno a funcionar amb el meu kubuntu (molts preferireu ubuntu a seques.. però jo li he agafat carinyo) i això ja és molt. A canvi el meu llit trigarà un pel més. Avui ja tinc bigues col·locades i sostre tapat, demà enformigaran i potser el cap de setmana o dilluns torno a casa.

Entretant mato el poquíssim temps lliure de la setmana entre assajos (dimarts dos), reunions (dimecres una), més assajos (dijous i divendres) i concursos (dissabte) i actuacions (diumenge). Tot això, clar, amb un ull al meteocat i passant les nits en vetlla.

Com que ara per ara no us puc penjar fotografies de les meves noves bigues, deixeu-me que us expliqui de què tracta un concurs de grallers. Bàsicament és una cosa així com: uns grallers que fa mooolts messos que no toquen reben la trucada dels organitzadors d'un concurs que per primer cop premia económicament als guanyadors. Hem dit peles? Tres assajos, un tabaler i cap a Lleida s'ha dit! Potser no guanyarem, potser no farem res de bo, però l'experiència haurà servit perquè tornem a entomar l'instrument i tornem a discutir per aquella nota que no pot fallar o per aquell final que cada cop fem diferent. Si us avorriu, dissabte tothom cap a Lleida, que com a mínim tinguem una mica de claca.

2 comentaris:

Es clar!!! si es que a Lleida i tenim la millor claca. Te ho dic jo que formo part de totes.

Maribel Sánchez ha dit...
dijous, de setembre 27, 2007  

Eps, doncs ja saps a quí hauràs d'animar demà! espero veure com a mínim una persona aplaudint els nostres galls!

xD

Goshi ha dit...
divendres, de setembre 28, 2007  

Publica un comentari a l'entrada