De biga en biga.

24.9.07

Notícies des de l'exili!!

Aquests dies desapareixeré una mica del mapa per sort per a molts de vosaltres.

Ja feia dies que no donava novetats sobre les obres de casa meva, i això suposo que era bona senyal (perquè tot funcionava correctament). Així doncs, que estigui escrivint aquí vol dir que...

Sí senyor! Ara per ara ja han enderrocat la teulada (i no va ploure), han muntat les vigues de reforç (i no va ploure), han aixecat l'estructura exterior de la planta baixa del meu duplex (i no va ploure)... Però alguns testimonis afirmen haver vist passar un tal Murphy pel meu carrer quan els paletes es van adonar que les bigues que haurien d'aguantar casa meva estan força malament. Canviem-les! direu molts...

Dit i fet, quasi trenta anyets omplint una habitació per haver-la de buidar en només dos dies. I no només una, de moment ja en portem dues. Sembla que tot va vent en popa però tranquils, ja plourà ja!

Així doncs, per uns dies m'he exiliat a casa del meu germanet que s'ha de dir que és un tros de pà (s'ha de ser tot un tros de pa per aguantar-me a casa seva). Sense el meu ordinador (desmuntat), el meu portàtil (que té temporalment la Carol) i les quatre consoles que hi havia muntades a l'habitació, em podeu dir què cony puc fer per matar les hores??!!!

¬¬ val, qui hagi dit "seguir buidant habitacions" que aixequi la mà de camí a la porta!!

Demà munto el cable de xarxa (que m'he deixat entre els milers de trastos arraconats a casa meva) en el meu portàtil vell (only Ubuntu) i a veure si puc gaudir del meu ordinador personal. Una setmaneta, només una setmaneta, va que queda poc!

Deliris de Goshi de dilluns, de setembre 24, 2007  

2 comentaris:

Ja tens "mono" de blog? :P

Va... que una setmana passa ràpid. Quan ho tinguis tot al seu lloc i estiguis a casa teva, te n'oblidaràs de tot això :)

dimarts, de setembre 25, 2007  

Mono? Com per connectarme a la 1 de la matinada per relaxar-me una mica de la reunió.. tu diràs..

Goshi ha dit...
dijous, de setembre 27, 2007  

Publica un comentari a l'entrada