Voltant per Sants

25.8.07

Bé, suposo que esperàveu algun post explicant la trobada.

No sóc gaire donat a aquest tipus de coses, amb fotos de grup i coses per l'estil. Però farem un breu resum per no sentir-me malament quan doni el tema per passat i reprengui l'activitat amb el blog de la manera habitual.

D'entrada vam ser quatre els puntuals (Carol, Picarol, Papà Oso i jo). L'Ingrid, impuntual ella ;), va trigar vint minuts a adonar-se que no havíem fet cas al post i en lloc de quedar a la boca del metro estàvem un tros de carrer més avall. A més com que les comunicacions per mòbil no funcionen quan tens el telèfon silenciat... Oi? Mil disculpes!!

Al grup s'hi van afegir la blogstar convidada sorpresa Maiko i Naan amb Magalí. D'aquí a fer la volteta per Sants on els carrers que van triomfar més van ser els de Star Sants i el dels Castellers de Sants. L'un perquè, un cop més, ens va fer adonar de com de frikis arribem a ser. L'altre perquè els altres frikis ens vam sentir com a casa.

Un sopar d'aquells "italians", amb Peter Sellers inclòs. Hora d'anar a dormir? ho semblava potser.. però la nit es va acabar allargant i vam haver de fer una passejada fins als cotxes. La vostra no ho sé, però la meva nit va acabar amb els meus ossos al llit a les 5.. i a les 6 va sonar el despertador.. Sort que ja he dormit tot allò que em tocava, i una miqueta més.

Senyores i Senyor, un cop més, va ser tot un plaer. Crec que va ser una nit agradable, divertida, amb gent MOLT MOLT MACA, etc etc etc..

I paro de fer la pilota perquè encara em fareu fora de Blogger ;). La propera?

P.D. A la foto teniu el secret energètic que permet que l'estrella de la mort s'aguanti a lloc de per vida..

P.D. 2. Les fotos del "moment baba" Maiko-Ingrid a Sants les deixarem per un altre dia!

2 comentaris:

Acabo de tornar a Barna, s'acaben les vacances... i em trobo amb això... ¬¬
(que consti que vaig passar per totes les entrades existents del Metro i sort que vaig reconèixer de lluny la cabellera rossa de la Carol :P )

Per cert, encantada de conèixer-vos a tots... tot i els moments "no aptes per a diabètics" que us vam donar :P

I merci pel transport :)

diumenge, de setembre 02, 2007  

Eps! Mil excuses. Em sap greu perquè va ser culpa meva en tots els sentits.

Però bé, s'ha de dir que jo m'ho vaig passar molt bé personalment, vaig conèixer gent molt maca i no em penedeixo pas de la cara de zombie que feia a l'endemà a la feina.

Cap problema pel transport i ja saps, sempre que vulguis i pel que et faci falta!

Goshi ha dit...
dilluns, de setembre 03, 2007  

Publica un comentari a l'entrada