Offline

26.4.07


Ja fa dies que vaig trobar una bellíssima iniciativa en contra de la censura a internet. Per més que a tots ens sembli que internet és un lloc lliure on tothom pot expressar les seves opinions, llegir, triar lliurement, la realitat és molt diferent. Encara hi ha molts països on la censura està a l'ordre del dia, als llibres, a la televisió, als karaokes, fins i tot a internet.

A mi m'ha passat alguna cosa "semblant", bé.. per sort ni de lluny. El meu problema, encara força misteriós, ha estat només una enemistat entre el meu router i jo. Però bé, tot resolt gràcies a un bon àrbitre que hi ha posat pau, merci germanet!

2 comentaris:

impresionant, ja ho havia sentit això que els xinesos tenen prohibit i ni tansols poden mirar algunes pàgines, però és taaan heavy...crec que no ens ho podem ni imaginar nosaltres, que a google no t'apareguin 2000 entrades sinó potser 5 o fins i tot 0 de depèn de que és bastant inimaginable

Anònim ha dit...
dissabte, d’abril 28, 2007  

A Korea, per exemple, l'únic que podem trobar als karaokes són les cançons d'exaltació de la pàtria. Tenint en compte la tirada que tenen els asiàtics per aquesta activitat...

Goshi ha dit...
dissabte, d’abril 28, 2007  

Publica un comentari a l'entrada