A la vida és millor callar

10.2.07

Avui he aprés dues coses a la feina, com es diria, "ja puc anar a dormir".

La primera la tenia clara per altres ocasions, dins i fora de la feina. Peco de dir les coses que penso. Bé, sembla raro, no? Però normalment hi ha moltes coses que tots pensem i ningú s'atreveix a dir. Jo les acostumo a dir i això ja m'ha portat uns quants problemes a la vida. Resulta que vivim en una societat hipòcrita i si no segueixes aquestes normes tot el que en treus son problemes.

La segona és que la patronal, a part de llegir aquest blog, sempre té raó. Res de el client té la raó ni res de tot això. L'únic que sempre té raó i poder per fer el que vulgui i com ho vulgui fer és l'amo.

Ara, a la vida personal, ningú em pot dictar els articles que he de fer al meu blog. Així doncs seguiré explicant el que cregui interessant de la meva vida o simplement allò que tingui ganes d'explicar, que quedi clar!

P.D. L'imatge, simplement genial, l'he trobada al diari de la CNT :O via Google, jajaja coses que té la vida.

2 comentaris:

ostres! a més no dius noms propis, ni de persones ni del'empresa. Que injust!

Kosmonaut ha dit...
diumenge, de febrer 11, 2007  

De fet, ni que digués noms :O. Les coses son com son i en cap moment he faltat a la veritat. Que la veritat cou? i tant!! Però l'única manera de canviar aquests articles és canviant la veritat. S'està disposat a canviar aquestes coses? doncs per la dinàmica de anys i anys i per comentaris com el que vaig rebre, certament no. I aquest és tot el problema.

Goshi ha dit...
dimarts, de febrer 13, 2007  

Publica un comentari a l'entrada