Carta al Pare Noel, Santa Claus, Santa, Sant Nicolau i altres...

22.12.06

Estimat Papa Panxacontent,

entre tu i jo, i ara que no ens sent ningú, tu ja saps que jo sempre he cregut en tu. Fins i tot quan aquells yankies et van fer el canvi de look al estil Coca Cola. Per cert, t'has plantejat recobrar el teu color normal com quan feies els anuncis aquells d'amena?

Aquells tres Kings i els seus camells, que sempre et demanen licor i xocolata i al final només et porten mitjons, colònia i coses d'aquestes.. Així que aprofito per passar-te a tu la llisteta de rigor. Ja saps, com sempre, si no ho tens a temps (sé que vaig un pel tard) m'ho envies per missatger, que ja pago jo els ports!

L'altre dia em va caure la càmera. Sip, ja sé que no debia ser culpa d'això.. però segur que si hagués dut un Gorillapod això no hauria passat. Amb l'animalò aquest, la meva càmera segur que pot pujar per les parets, caminar pel sostre, penjar-se de les làmpares i no perdre's ni una sola imatge de l'esperit nadalenc de casa. A més, ara que ve el fred, segur que el Gorilla no s'arronsa en els moments complicats. Decidit, crec que és el complement ideal!

Però aquest any el fred ha vingut de cop i sense avisar. I a l'ordinador fa fred. Però segur que amb unes sabatilles escalfapeus USB això no em passaria.. Tindria dues posicions de temperatura i interruptors independents per a cada peu que dius, per què vull escalfar més un peu que l'altre?. A més ara també les fan grisas.. així quan vagi amb el portàtil les podré dur a joc.

Sí, sí.. ja ho sé.. però es que aquests dies estic passant molt de fred. I ja que anem de gadget en gadget, doncs per què no lligar-te les mans a l'ordinador perquè no escapis mai? escalfar-te també les mans amb l'altre port USB lliure? Un regulador de temperatura per cada mà i dues posicions per regulador fan quatre mans?? Ara parlant en serio, els guants es poden desconectar i els pots dur pel carrer, o bé amb els dits tallats o bé amb els dits coberts!! Realment fan patxoca!

Però si encara no saps què comprar-me.. no et trenquis les banyes, segur que és molt més fàcil del que et penses. Algun llibre que no tingui (que en tinc pocs), d'alguna temàtica que em pugui apassionar (sóc molt previssible) per a omplir la llibreria de casa meva. Tranquils, teniu temps!! que encara no hem posat la primera pedra.

P.D. Si em vingués alguna cosa més al cap ja et passaria un FAX.

2 comentaris:

JAJAJAAJAJAJAJAJAJA!!!! m'ha molat moltíssim lo de la col·lecció l'aixecador!:P Hi ha cap d'aquests llibres que no el tinguis? ;)

Carol ha dit...
divendres, de desembre 22, 2006  

I tant.. només en tinc un parell...

El de Pau Casals
Manual de supervivencia
i el de Capgrossos (bé, encara no el tinc).

Goshi ha dit...
divendres, de desembre 22, 2006  

Publica un comentari a l'entrada