Carta als reis..

28.11.06

Estimats reis d'orient, dos punts.

Aquest any m'he portat molt bé, he estat molt treballador i us he mirat de fer riure o somriure una mica a tots. Com que també tinc guardat una miqueta de licor i galetes (correu si voleu licor, potser al gener ja no en queda) he pensat que a canvi em podríeu premiar amb or, mirra i encens quatre cosetes xules:


  • Com que el meu primer intent amb les samarretes va fallar ara ho torno a intentar. Perquè arriba el fred i un s'ha de mudar una mica...

Fa uns dies que vaig tornar a rebre noticies de Zing, vaig fer una ullada i la veritat es que amb aquesta nova imatge i nous productes li han fet un bon rentat de cara. A millor senyors, a millor!! i la cançó que sona és molt original.

  • A més ara m'estic fent la caseta, o ho intento si més no, i un ha de pensar en la decoració, no? Per començar descartarem la llar de foc (podeu respirar) i mirarem de ser poc pretensiosos. Em conformo amb quatre detallets de decoració. Per exemple havia pensat en unes làmpares pel porxo. I tot i que són aquelles coses que no faràs servir mai, per què no donar-li un toc romàntic o rústic?

  • Últimament tot l'exercici que faig es limita a picar les tecles de l'ordinador, i ara que venen els torrons, si no vigilo us hauré de demanar una talla extra-gran de samarreta. Així que em podrieu ajudar una mica a moure el cul, no?

Estic convençut que mai arribaré a moure'm com cal, per a això ja he fet tard, però per demanar que no sigui. Ja m'ho deia la iaia que qui no plora no mama.

  • Però si surto al porxo a encendre les làmpares amb una samarreta molt fashion, però amb la barba de dues setmanes, què pensaran els veïns? Doncs això, que el meu últim barber està morint d'un tall de digestió de bateria i li toca la renovació.

N'hi ha a qui els queda bé la barba llarga.. però a mi, digueu-me delicat, m'agrada ben cuidada i curteta.

Bé, diria que això és tot pel moment, però tranquils que si se'm ocorre alguna cosa nova ja us enviaré un e-mail. Us recordo que ara que tinc la vostra adreça, us recordo que ni el millor antivirus us salvarà de la meva ira si el dia de reis torno a rebre els mitjons de sempre!!! A veure quan enteneu que els mitjons son molt pràctics però que fa més il·lusió trobar-se un MSX enlloc del joc de tovalloles o mocadors brodats..

4 comentaris:

Que hi hagi sort!

Jo també demanava moltes coses xules i de moment em sembla que el primer regal serà aquest divendres. He d'anar a parlar amb el meu jefe, m'ha trucat avui que ha vist bastants errors que he comès. Em penso que em vol fer fora...

Kosmonaut ha dit...
dimecres, de novembre 29, 2006  

Per cert, per a què la barba curta si mai penges fotos teves per aquí? ;)

Kosmonaut ha dit...
dimecres, de novembre 29, 2006  

Em penso que jo també faré una carta als reis...

Naan té raó, volem un "Desplegable Goshi"

PD: La meva barba està evolucionant cap a limits insospitats...

Carlos Luna ha dit...
dijous, de novembre 30, 2006  

Ei! ja està, ja està bé!! prou prou!! No espereu cap desplegable perquè no us faré cas ;). Amb models com els/les que té Allan no cal que jo espatlli càmeres que ja sabem lo cares que van. Però miraré de fer-hi alguna cosa.. va...

Per cert -naan- espero que no et facin fora :O!! Però si necessiten algú (per fer nosequé :O) digues-m'ho que si està ben pagat jo puc fer-ho!! :P

Goshi ha dit...
dijous, de novembre 30, 2006  

Publica un comentari a l'entrada