Princess em tens el cor robat.

16.9.06

Vols ser un Elvis a casa?

Si ets aquell cavaller que intenta conquistar el cor de la seva princesseta. Però vius en un món de discoteques, de supermans i monstres estranys... No ho dubtis! aquest joc és ideal per a vosaltres!

Des del començament, amb el menú de càrrega d'un vell ordinador que ja em va captivar. Però si a més hi dediques una estoneta a caçar cors, veuràs que no t'enganyava. Volaras amb el típic joc del paracaigudes, conduiras una nau esquivant cohets o ballaras com en els millors Dance Revolutions!

No ho dubtis més, Princess!

Deliris de Goshi de dissabte, de setembre 16, 2006  

7 comentaris:

Però, a més, és una estratègia publicitària del grup que posa la música al joc!

Kosmonaut ha dit...
dilluns, de setembre 18, 2006  

I tant! a aquest món tots mirem de treure profit d'una cosa o altre. Publicitat gratis? i tant! jo seria el primer!

Al joc de walkman vaig descobrir un grup que m'agradava, a una web de samarretes a un altre.. En un món on comprar un CD de música és sinónim de ser tonto, els més espavilats son els que s'emporten el pastís.

T'has fixat que cada cop els músics venen menys música i fan més concerts? arribarà el moment en que les cases de discos hagin de recapacitar?

Goshi ha dit...
dilluns, de setembre 18, 2006  

Carol: DONCS A MI NO M'HA AGARADAT AQUEST JOC...

Anònim ha dit...
dilluns, de setembre 18, 2006  

És genial!!!!!!!!!!!

Kosmonaut ha dit...
dilluns, de setembre 18, 2006  

Però no hi ha manera de guanyar!! :S ni d'acostar-se als 50 cors!!

Anònim ha dit...
dimarts, de setembre 19, 2006  

Jo n'he fet més de quaranta, algun cop.

Kosmonaut ha dit...
divendres, de setembre 22, 2006  

Carol: Princeps? Princeses? Va home va!!Això no s¡ho creu ningú!! QUI ÉS AVUI DIA PRÍNCEP O PRINCESA? ja no n'hi han d'aquests personatges ;)

Anònim ha dit...
dilluns, de setembre 25, 2006  

Publica un comentari a l'entrada