Aramateix al forum

23.9.06

Algú demanava al xat aquest del costat que veig que no feu servir gaire una quedada a la Mercè de Barcelona. Jo personalment hi seré demà (ja avui) dissabte a la nit al recinte del forum a veure als Aramateix. Així que si algú té ganes de saludar-me que s'hi arribi i si no pasem dels 50 tindreu la cerveceta pagada. Passo el comentari (tot i que ja sigui molt just) als Sospechosos Habituales amb Papà Oso d'alma mater amb qui vaig tenir el plaer, sincer plaer, d'estar xerrant el cap de setmana passat (tot i que tard li torno la pilota :D, llàstima que no hi ha testimoni gràfic), a la Jen i la Nur (que fa dies que no les veig, a veure si actualitzem Núria!!), a la Lulu que em va enllaçar l'altre dia i em va fer molta il·lusió i a tothom qui s'hi vulgui afegir.

Voltant per la web dels Aramateix he descobert que a part de la esparreguerina que ja sabia que hi tocava, també hi ha un conegut de coneguts al grup, un crack dels instruments.. Així que no m'ho vull perdre per res del món!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada