A Scanner Darkly

25.8.06

Avui m'he trobat una película curiosa sense saber encara com. Es tracta d'un projecte molt curiós que es diu "A scanner darkly" que compta amb la participació d'actors de renom com Keanu Reeves, Robert Downey Jr. o Winona Ryder.

Sembla ser que ve de la mà del director Richard Linklater i el programador Bob Sabiston. I la veritat és que amb quatre imatges ha captat tota la meva atenció.

Ara caldrà saber quan arribarà a les nostres pantalles, doncs sembla que ha anat de retràs en retràs. Espero no dir cap cosa fora de lloc, però per si les mosques tenim l'amiga Jen que ens corregirà en el que calgui, oi?


Deliris de Goshi de divendres, d’agost 25, 2006  

1 comentaris:

jo en principi ho veig tot correcte! xD i si que has trigat en descobrir-la no? Es va presentar al passat Festival de Cannes i a USA es va estrenar el 7 de juliol però per Espanya encara està pendent d'estrena, sembla que cap distribuïdora s'arrisca. Doncs mira que jo n'he parlat al meu blog, de la mateixa peli i de la fabulosa Tape un altre treball del director, Richard Linklater, que a més és el director de Antes del anochecer y Antes del amanecer i també ha fet Waking life, peli animada on ja utilitzava la tècnica que fa servir a A scanner darkly...

Jen ha dit...
dimecres, d’agost 30, 2006  

Publica un comentari a l'entrada