Publicitat, publicitat!

15.11.06


Bé, la decisió dels animalets a casa segueix en peu. Fins ara només tinc clar que tindré peixets... Però qui sap si algun altre animalò em podria fer companyia.

De moment hem descartat els gats i quedan al tinter les fures i els gossos.. Així que si teniu alguna idea deixeu un comentari.

I tot això per què? bé, només us volia penjar la campanya de Glassex, que m'ha semblat genial. I pels que us agradi tot aquest món de disseny i màrketing, no us perdeu aquesta web, on trobareu coses tant originals com:

·Material de ferreteria, i tractaments per la fusta.
·Automoció (amb aquest he rigut molt).
·Anuncis sense gran sortida.
·Màrketing de guerrilla (UN, i DOS, i TRES, i QUATRE, i CINC, i SIS, i SET, i VUIT..)
·Música.
·I el reguitzell d'anuncis de l'Axe, que mai ens deixa indiferents...
·Els inqüestionables Absolute's.
·Sexe, més sexe, més sexe, més sexe, més sexe, sex-sexe, també sexe, i una mica de sexe, després d'una mica de sexe, amb sexe i un pel de sexe, més i més sexe.

Amb tot això, em pregunto, per què diantre sempre fem servir el sexe per vendre un producte? Si la frase deia "per què li diem amor quan volem dir sexe?" jo em pregunto, "per què li diem sexe quan realment volem vendre un Mercedes??". Per una banda, la sort és que amb la llibertat de la dona, tant ens trobem els típics anuncis de xampú amb dones despullades, com el de Coca Cola light amb el senyor catxes de torn. Però per l'altre, i si seguim fent-nos preguntes... "per què ens hem d'emmirallar amb gent de plàstic i no amb persones normals?".

Bé, de moments febrils tots en tenim, així que perdoneu la quantitat d'enllaços, però si teniu temps no us els perdeu, perquè son senzillament genials!

Deliris de Goshi de dimecres, de novembre 15, 2006  

2 comentaris:

Odio els d'Axe, però trobo que reflexen totalment l'olor del producte: mascle dominant, que es creu el centre de la situació i que les dones estan per a adorar-lo... i el que més em molesta és que en Papá Oso l'ultilitzi!!!

En quant a Dove, va ser molt bon anunci, i va coincidir en una etapa de la meva vida en que jo necessitava molt saber que era possible agradar sense estar en els estereotips. De fet, vaig descobrir que a la majoria de nois del meu entorn els agradaven més elles que les models. Però... arran d'aquella campanya van disminuir en picat les vendes de la marca (tot i que no es cansen en el seu intent de crear un model de bellesa molt més obert) (i segueixen fent uns anuncis genials). La gent (especialment les fèmines) té la necessitat de comprar una cosa quan la seva publicitat li crea frustració. Si jo no em sento un fracassat no tinc necessitat de comprar allò que em farà sortir del fracàs.

És una llàstima, però la majoria de publicitat consisteix en crear sensació de frustració i fracàs a la humanitat.

Kosmonaut ha dit...
dimecres, de novembre 15, 2006  

A mi personalment em va encantar l'anunci de Dove. Realment allò són dones i no pas les de goma que ens passen per la tele. Malauradament tens raó en que avui en dia si no et transmeten una frustració no fan néixer en tu la necessitat de comprar..

En aquesta línia halon disparado aquests dies està penjant una serie de d'anuncis publicitaris relacionats amb la vivenda.. jutgeu: halon

Goshi ha dit...
dijous, de novembre 16, 2006  

Publica un comentari a l'entrada