Fins aviat [somriu fins l'ultim moment]

8.7.06


Avui és un dia trist a casa. Jo no sóc de fer aquestes coses, però suposo que en part ho faig a mode d'homenatge.

Avui la nostra gosseta ens ha deixat. No sé com escriure tot això, no és el meu fort. Ella era una gossa entremaliada de jove. Sempre jugavem a mosegar. Ella sabia que jo era a qui havia de buscar quan tocava jugar i mai quan tocava menjar (els animals son molt llestos i aprenen les coses ràpid). Ja de més gran m'esperava impacient a l'hora d'arribar a casa i sempre feiem alguna juguesca només entrar a casa. Normalment venia molt excitada i s'aseia a terra, però SEMPRE a dos pams meu, perquè jo m'hi acostés.

Ara, ja gran, venia sempre a olorar-me quan arribava. I fins que no ho havia fet no parava tranquila. Algun cop, si entrava per la porta del darrere, ella em sentia però no sabia on era i inquieta em buscava olorant per la porta incorrecta.

Sigui com sigui, aquest gos mai va fer cas a ningú més que a mi. I això mai ho oblidem. Tots es trencaven el cap per fer-la callar, seure, o menjar. Jo m'aixecava (quan ella sabia que estava fent el gamberro) i ella s'aseia mirant cap a un altre lloc, fent-se la despistada.

Me l'estimava molt. Però tots sabem que feia temps que patia molt. Així que ara estarà millor. Però fa mal recordar els ullets amb que mirava, entre resignació, alegria i tristesa.

Bé, tots enyorarem molt aquell "Gremblin" que ens feia somriure quan estavem tristos (sempre ho havia notat) i ens acompanyava, serena, fins que somreiem a la fi.


[No vull comentaris tristos!! era només un acte d'autorelaxació. Aquesta tarda castells i a oblidar-ho tot!!]

2 comentaris:

Ostres, em sap greu. Però trobo bonic el cicle natural néixer-créixer-morir. I és bonic que hagi viscut amb molt d'afecte. Per això a vegades penso que la mort, si ve quan ha de venir, és maca.

Kosmonaut ha dit...
diumenge, de juliol 09, 2006  

Gràcies!

De fet arriba en un moment estrany, en plena Festa Major. No sé si és això o que també penso com tu. Però crec que era el seu moment. Millor deixar-ho quan encara pots somriure. No m'hauria agradat veure-la patir més.

De fet era allò de "prefereixo morir en peu a viure de genolls" però reinterpretat!

Goshi ha dit...
diumenge, de juliol 09, 2006  

Publica un comentari a l'entrada