Pare de familia

8.6.06

Pasejava jo pel blog de la meva amiga quan de sobte! Un somriure es va dibuixar a la meva cara! Aquesta noia distingir una serie bona fins i tot amb els ulls tancats! Mmmmm hauré de mirar algun dia "Pare de familia", promet!

Estimat Diari:
Sembla ser que els meus supervisors domèstics planegen quelcom contra meu. Els seus plans tenen a veure amb l'aniversari de la meva escapada del si matern. Encara m'atormenten els records de com vaig arribar a estar engarjolat a aquella àtica amniòtica.

- Sintonia similar a la de Star Wars quan hi ha batalletes de naus espacials-
Segons recordo era el campi qui pugui per a tots.
- Stewie va en un esperma, al seu interior com qui pilota una nau-
Jo vaig ser l'únic que va aconseguir arribar a l'objectiu gràcies a l'intrepidessa que havia desenvolupat en el campament testicular. Però era una trampa!! I em van engarjolar en aquell ergàstul uterí durant nou llargs mesos. Dia 171 m'ha sortit un altre dit, amb el d'ahir ja en porto onze. A mesura que pasaven els mesos de soletat vaig començar a perdre la rao, la meva cel·la es feia cada cop més petita i jo sabia que no trigaria a morir. A les hores, un miracle! vaig veure la llum al final del túnel, em vaig precipitar cap a la llibertat però vaig ser emboscat per un estrany home de blanc...

1 comentaris:

Eiiii allà fent ressò de Padre de familia, molt bé! Espero que et facis amb algun capi, jo només he vist 3 de la primera temporada però m'han dit que els de la 4a temporada són acollonants del fart de riure que provoquen jajaja!

Jen ha dit...
dissabte, de juny 17, 2006  

Publica un comentari a l'entrada