Desordenador d'escriptori

22.6.06

Avui feia el meu repàs habitual a Gizmodo quan se m'han iluminat els ulls! Un escriptori més... "físic"!! Això és el que necessito! Sí, jo sóc desordenat de mena. O com diem els homes, sóc molt ordenat dins del meu desordre.

Bé, deixant la broma de banda. Quants cops us heu trobat la taula plena de piles de papers? Quants cops les piles no eren vostres ¬¬? Doncs ara, el poder dels informàtics s'ha posat al servei de la humanitat per ajudar-nos a fer el nostre escriptori tant desordenat o més que la nostra taula. I jo em pregunto, la tecnologia no hauria de servir per fer-nos la vida més senzilla?

Deliris de Goshi de dijous, de juny 22, 2006  

3 comentaris:

Jo, directament, procuro no arribar mai a aquests nivells de desordre.

Per cert, estreno nova foto al perfil de blogger. Mola, eh?

Kosmonaut ha dit...
divendres, de juny 23, 2006  

Eps! sempre un plaer llegir-te per aquí. La foto està molt bé, i un cop vista la foto i coneguda la talla de sostens, escolta no pots rebutjar una cerveseta (ni que sigui una coca cola light per no perdre la línea! :P).

Al cap i a la fi, Granollers no és tant lluny d'enlloc..

Goshi ha dit...
divendres, de juny 23, 2006  

Per cert, la meva vida és cíclica (com el món). Un dia endreço tot tot i tot, dos mesos després la cosa ja està un pel desendreçada, tres mesos després comencen a apareixer les piles de papers.

Així fins que un dia em torno a plantar i ho torno a posar tot a lloc. (i em passa el mateix amb la puntualitat a la feina :S).

Goshi ha dit...
divendres, de juny 23, 2006  

Publica un comentari a l'entrada