3D Logic [o com jugar a un rubbik només amb 3 cares]

28.6.06

Feia temps que no us posava un joc, i és reflex inequívoc de la vida que porto.

Però avui he decidit quan faig les vacancetes! i estic content! He mirat a la recàmera i no em quedava cap joc per oferir-vos... així que no m'ha costat trobar-ne algún que us pogués tenir perdent el temps entretinguts una estona.

No és un joc d'acció, no hi surten platgetes ni noies en bikini però com a mínim té moltes coloraines i us farà pensar. Només heu d'unir els quadres de color entre ells com veieu a la imatge. Els primers nivells son realment fàcils, però a partir d'aquí la cosa es complica!

Deliris de Goshi de dimecres, de juny 28, 2006  

4 comentaris:

No tens jocs on no calgui pensar?

Kosmonaut ha dit...
dimecres, de juny 28, 2006  

Clar que sí, si tu me'l demanes jo te'l busco!

Aix!! dones!! mai estan satisfetes!!!

Un petonas guapa! encara busco la teva pista però no és fàcil...

Goshi ha dit...
dimecres, de juny 28, 2006  

Però quina pista busques? Què vols saber exactament?

Kosmonaut ha dit...
dijous, de juny 29, 2006  

Eps! tranquila he aparcat la meva faceta de psicópata maniaco-depresiu! :P jejejeje

És simple curiositat per saber qui ets. Però és més una tonteria que no res.

Goshi ha dit...
dijous, de juny 29, 2006  

Publica un comentari a l'entrada