A dormir (Sonatta num. 2 de la filarmónica de my bed)

27.5.06

Ara, si el que voleu és fer-me feliç amb un regalet el dia de l'estrena de la casa i no sabeu què fer, segur que voltant per aquest web trobeu alguna cosa original i singular que em pugui venir bé.

Per exemple.. a mi m'agrada escoltar música a la nit al llit, mentre llegeixo o abans d'adormir-me. Però clar.. fer-ho amb els auriculars és una mica incómode. Si algú té alguna sol·lució em faria feliç.. (Pista: No m'agraden els colors roses i liles)

(Pista 2: el meu reproductor d'mp3 és antic ja...)

2 comentaris:

Podries currar-t'ho tu... el 27 de juny en faig 20... i a mi sí que m'agrada el violeta ;)

Un blog molt guai... però ja ens podries haver avisat que tens dos pseudònims diferents!!!

Kosmonaut ha dit...
dilluns, de maig 29, 2006  

Hola guapa!

Doncs m'ho apunto.. però encara no t'he seguit tant el fil com per poder-te'l regalar ;). Però ja buscaré.. i si et trobo abans del 27 de juny m'ho plantejaré ;).

Per cert.. Normalment sempre escric amb el mateix pseudònim fora del meu blog. Per això no em surt la foto als vostres comentaris.

Gràcies per la visita! M'ha fet molta gràcia!

Goshi ha dit...
dilluns, de maig 29, 2006  

Publica un comentari a l'entrada