XGL imagina't el futur

24.4.06

Sempre m'ha cridat molt l'atenció el sistema operatiu LINUX. Però la falta de temps i els problemes de standars sempre m'han aturat el pas.

El més a prop que he estat va ser la meva dura batalla amb Ubuntu. És una distribució molt maca, amb un entorn gràfic força intuitiu (similar a windows). Però acostumat a fer servir tot allò que vull amb el finestretes, em costava molt haver d'utilitzar les coses a l'estil Linux (cridant-les com a root si volia que em deixés fer i desfer).

Tot i així encara tinc copies d'Ubuntu (si algú en vol que m'ho digui) i ganes de seguir descobrint coses. I després de videos com aquest.. encara més! Aquí podeu veure una nova X (entorn gràfic) de Linux.

Deliris de Goshi de dilluns, d’abril 24, 2006  

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada