Dos videos dos [o com tornar a la feina :(]

28.4.06

Dues curiositats d'última hora abans que comenci de nou la meva penosa existéncia. Via TechEBlog ens arriben dos videos que m'han estat irresistibles.

Ja sabeu tots la meva incomprensible passió per aquests homenets baixets d'ulls mig clucs. Jo quan sigui gran vull ser com ells, tenir tot el temps que vulgui per perdre fent experiments d'aquells que només ells es plantegen. Doncs, per què baixar les escales quan un robot ho pot fer per tu??



Però no no!! aquí no acaba la historia. I es que no tinc son ni ganes d'anar a dormir. Quan dius a algú que pases les estones mortes jugant a l'Unreal (sí, aquell joc del 2004 que segueix competint amb els més nous!!) es pensen que sóc agresiu, sangonós i que m'agrada la violéncia gratuïta. Ara començo a entendre algunes cares...
Però res de tot això és veritat, i ens ho demostren els nois de Red and Blue amb un simpàtic videoclip d'una increible historia d'amor!! No us el perdeu!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada