Avast [antivirus gratuït]

21.4.06

Fins fa un temps, jo també era dels que diuen que els virus només t'afecten si tu els obres. De fet son probrames que fan coses quan els executes, com tot... Però amb els nous sistemes d'internet la cosa canvia. Cokies, spiders, troyans...

Cada cop son més els animales que volten per l'autopista de la informació. Així que fa uns dies vaig decidir que necesitava un antivirus. Però quin?

Panda ja l'havia provat a casa i sincerament es menja els recursos per no fer res. A la feina fem servir el Norton i, tot i que no l'he pogut experimentar gaire, està força bé. Però l'havia de comprar, i ja sabeu la mandra que fa això.

Així que avui, voltant per aquests móns, ha arribat a les meves mans la solució. Avast és un antivirus potent (a l'estil de Norton o millor) que no menja massa recursos i, el millor de tot, gratuït per a us doméstic o no comercial. Com passa amb tot, primer baixe per provar. Ja no et fies de res. Però aquest cop ha tret bona nota. Així que si a ningú se li ocorre enviar-me un brot de la grip aviar, us aseguro que estic ben protegit!!

1 comentaris:

Estic realment euforic amb aquests programet. S'ha de dir que esperava que funcionés però no tant i tant bé. S'han acabat els maleïts pop up's al meu ordinador.

Abans arribava a casa i trobava 12 finestres obertes (curiosament de l'explorer, que no utilitzo).

Ara, ni virus ni pop up's!!

Goshi ha dit...
dissabte, d’abril 22, 2006  

Publica un comentari a l'entrada